Zameranie a význam katedry
Učíme v dennom i externom štúdiu
Naša veda
Kontaktov
Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva vznikla ako samostatná katedra na Drevárskej fakulte Technickej univerzity vo Zvolene dňa 1. júna 1997. Hlavná čiinnosť katedry je orientovaná na problematiku marketingu a medzinárodného marketingu, výskumu trhu, obchodu a obchodnej politiky, projektového a inovačného manažmentu, obchodu s drevom a výrobkami z dreva ako aj na oblasť svetového lesníctva a svetových zdrojov drevnej suroviny.
-
Brand na sociálnych sieťach a spolupráca s influencermi
21 okt 2024Dňa 15. októbra 2024 sa v priestoroch WELCOME HUB TUZVO konala prednáška, ktorú zorganizovala Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva....
Oznamy
Predmety
Zvolený program neobsahuje žiadne predmety.
Kontakt
Katedra marketingu, obchodu
a svetového lesníctva
Drevárska fakulta
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24
960 01 Zvolen
T: +421 45 5206 441
E: kmosl@tuzvo.sk
web: kmosl.tuzvo.sk