Zameranie a význam katedry
Učíme v dennom i externom štúdiu
Naša veda
Kontaktov
Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva vznikla ako samostatná katedra na Drevárskej fakulte Technickej univerzity vo Zvolene dňa 1. júna 1997. Hlavná čiinnosť katedry je orientovaná na problematiku marketingu a medzinárodného marketingu, výskumu trhu, obchodu a obchodnej politiky, projektového a inovačného manažmentu, obchodu s drevom a výrobkami z dreva ako aj na oblasť svetového lesníctva a svetových zdrojov drevnej suroviny.
-
Stretnutie ekonomických katedier a ústavov lesníckych a drevárskych fakúlt SR a ČR
12 jún 2025Turiec a prostredie Hotela Lesník sa v júni 2025 stali dejiskom odborného podujatia venovaného aktuálnym témam lesníctva, ekonomiky a verejnej...
Oznamy
Kontakt
Katedra marketingu, obchodu
a svetového lesníctva
Drevárska fakulta
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24
960 01 Zvolen
T: +421 45 5206 441
E: kmosl@tuzvo.sk
web: kmosl.tuzvo.sk