je orientovaná na problematiku marketingu a medzinárodného marketingu, výskumu trhu, obchodu, inovácií, projektového manažmentu, práva, svetového lesníctva a svetových zdrojov drevnej suroviny.
Focus of the department activity
is in the field of marketing, international relations, market research, trade and trade policy, innovation management, world resources of wood raw material as well as in the area of law.
We teach in both daily and external studies
in all study programs of The Faculty of Wood Sciences and Technology, as well as the university study programme and Forestry Faculty.
Our Science
Focuses on the grant projects and the international projects with the cooperation on the domestic and international level.
32
Contacts
in the framework of scientific cooperation with industry and other universities at national as well as international level, as well as the membership of domestic and international organizations.
Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva vznikla ako samostatná katedra na Drevárskej fakulte Technickej univerzity vo Zvolene dňa 1. júna 1997. Hlavná čiinnosť katedry je orientovaná na problematiku marketingu a medzinárodného marketingu, výskumu trhu, obchodu a obchodnej politiky, projektového a inovačného manažmentu, obchodu s drevom a výrobkami z dreva ako aj na oblasť svetového lesníctva a svetových zdrojov drevnej suroviny.
-
Lecture: The Wood Market - domestic and abroad
23 Jan 2019
Oznamy
Kontakt
Katedra marketingu, obchodu
a svetového lesníctva
Drevárska fakulta
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24
960 01 Zvolen
T: +421 45 5206 441
E: kmosl@tuzvo.sk
web: kmosl.tuzvo.sk